pondělí 14. prosince 2020

Chlupatá floristka



Minulý týden jsem v sobě objevila netušené dovednosti.
Páneček zrovna neměl home office, zůstala jsem tak doma dlouho samotná a začala jsem přemýšlet, jak si ukrátit dlouhou chvíli.
Napadlo mě vylézt v obýváku na stůl a prozkoumat, co je tam zajímavého.
Objevila jsem tam spoustu věcí - nějaké papírky, ty mě moc nezajímaly a nechala jsem je být ( později jsem se z hovoru pánečků dozvěděla, že šlo o nějaké stravenky na jídlo, ale mi moc jako jídlo nevoněly).
Uprostřed stolu bylo umístěno něco zajímavého-zpozorovala jsem, že každou neděli na té věci plápolaly plamínky, které ráda pozoruji v kamínkách, když je páneček zapne.
V té divné věci byly umístěny pichlavé zelené větvičky, které jsem postupně začala vytahovat.
Když pak panička přišla domů, hned věděla, že jsem úřadovala na stole a že jsem vytunila její adventní věnec.
Větvičky, které jsem roztahala po celém obýváku, měly původně zakrýt  barevné obrázky na tácu na pizzu, na kterém byl věnec položen.
Takže nakonec moje aranžérské umění přinutilo paničku zakoupit skleněný talíř a věnec už zůstal bez větviček.

Jen mě teď mrzí, že při každém odchodu pánečci sklízí ze stolu úplně vše, a já si tak musím ve chvílích samoty hledat jinou zábavu
Terry


Já a moje dílo



Já, když koukám na televizi

Já, když nechápu, proč dostávám vyčiněno

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za zaslaný komentář. Pokud jej u příspěvku zatím nevidíte, čeká na schválení. Děkuji za pochopení.