neděle 16. ledna 2022

Venčení na haldě


Pánečci usoudili, že když za oknem svítí slunce a narvou mě do psího oblečku, je ideální chvíle pro procházku.

Musely jsme s Mášou dojít až na haldu, což je do kopce a co je nejhorší-cesta je plná bodláčí.
Stalo se tedy to, že jednotlivé kuličky bodláků se spojily do jedné větší koule, která se mi nalepila na zadní nohavice tak, že je obě spojila k sobě jako suchý zip a já pak vůbec nemohla chodit, než si toho pánečci ráčili všimnout a  bodláčí kouli ze mě sundali.
Ještě teď mi z chlupů občas panička vytahuje lepivé zbytky z bodláků, což mi není vůbec příjemné a doufám, že na další procházku půjdeme jinam . . . 
Terry










 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za zaslaný komentář. Pokud jej u příspěvku zatím nevidíte, čeká na schválení. Děkuji za pochopení.