neděle 17. ledna 2021

Jak jsem se nechala nosit

Ráno jsem poznala, že se jede na výlet-dostala jsem kšíry a Máša už seděla v kufru auta.
Pánečci nás vyvezli do hor plných sněhu. Ze začátku se mi tam moc líbilo, skákala jsem ve sněhu jako zajíček, ale zanedlouho se mi vytvořily na nohách sněhové bambule, a ty jsem s sebou rozhodně nehodlala tahat. Navíc v takovém mrazu.
Tak jsem zahájila osvědčenou taktiku a začala jsem kulhat.
Od té doby jsem se už jen nechala nosit a při tom jsem pozorovala Mášu, jak si zkušeně své sněhové koule z pacek sundává tlamou.
Jen jednou pánečkům došla trpělivost a postavili mě na sněhovou cestu, abych šlapala po svých.
Já si ale sedla na bobek a zvedla jsem obě přední nohy jako medvěd-a ani jsem se nehnula.
Takže jsem byla znovu vyzvednuta do náručí a nechala jsem se odnést až zpátky do auta.
Dnešní výlet se mi moc nelíbil, ještě že už jsem doma v teple.

Terry

















 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za zaslaný komentář. Pokud jej u příspěvku zatím nevidíte, čeká na schválení. Děkuji za pochopení.