pátek 15. listopadu 2019

Inspekce


V tyto dny je venku škaredě, a tak když mě vypustí na zahradu, většinou se rychle vyčůrám případně vykakám a pak si u schodů hraju s Mášou. Dnešek byl ale vyjímkou a s paničkou a Mášou jsem se vydala na inspekci zahrady.


Nejprve jsem do listí udělala bobek a pak jsme se přesunuli k rákosí.


Pod jabloní jsme našla shnilé jablko a tak jsem ho přesunula k přednímu záhonu.



S Mášou jsme zkontrolovaly, jak to vypadá u garáže.

Bruselský grifonek štěně


Máša se chvíli tvářila, že hlídá. . .


. . . což mě zaujalo a snažila jsem se pochytit její výraz.

Bruselský grifonek štěně

Doma jsem si pak unavená po tak rozsáhlé inspekci zalezla do pelíšku.
Terry

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za zaslaný komentář. Pokud jej u příspěvku zatím nevidíte, čeká na schválení. Děkuji za pochopení.